seba@seba.com.tr
(0216) 340 35 76

KALİTE POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASITarihçe

MÜŞTERİLERİNE;

  • Müşteri Odaklılık,

Müşterilerini iyi dinlemek, isteklerini doğru anlamak ve teknik uygunluğu olan tüm istekleri yerine getirmek, Müşterilerimizin Zaman, Kalite ve Maliyet Beklentilerini Karşılayarak Memnuniyetlerini Sağlamayı,

  • Prensipli Çalışma (Ekonomi, Estetik, Süre, Teknik Uygunluk, Detay, Kontrol ve Hâkimiyet)

Müşteri isteklerini; verimli, doğru, zamanında, uygun, detaylı ve kontrollü çözümlerle yerine getirmek, İnsana Değer Veren, Güvenilir, Dürüst, Disiplinli ve İstikrarlı Olmayı,

  • Takım Ruhu ve Bilinci

Gerek iş gerek sosyal hayat ortamında ki faaliyetlerle çalışanları ile birlikte bir ekip olma, takım ruhu; birlikte uyumlu ve anlayışlı hareket yeteneğini geliştirmek,

  • Eğitim ve Sürekli Gelişim

Konusunda eğitimli, mesleki bilgisini, birikimini her geçen gün geliştiren ve uzman personel ile çalışmak, insan kaynaklarına; gerek şirket içi gerek dışarıda gelişimleri için eğitimler vermek/verdirmek ve bunu sürekli kılmak, müşterilerinin isteklerini yerine getirirken en uygun ve güncel teknolojiyi kullanmak, bu konuda gereken araştırmalar için şirket içi görevlendirmeler yapmak ,en yeni teknolojinin kullanımı için personelin gerekli eğitimi almasını sağlamak, gerek insan kaynaklarında gerek ekipman, yazılım, teknoloji vb. gibi kullandığı araçlarda kendini sürekli geliştirmek,

  • Sektöre Dair Teknolojik Yeniliklerin Takipçisi Olmayı, Sektöründe Yeniliklerle Öncü Olmayı
  • Yasal Mevzuatlara Uygun Çalışmayı,

TAAHHÜT ETMEKTEDİR.

HIZLI İLETİŞİM

Bize Hızlı Bir Şekilde Ulaşın